MijnGeldshop tijdens het aanvraagproces
Als jij op zoek bent naar een passende lening dan is het natuurlijk fijn als dit proces soepel verloopt. Bij Geldshop krijg jij tijdens het doen van een aanvraag ondersteuning van een online omgeving, namelijk MijnGeldshop.
Tijdens het doen van de aanvraag kan jij stap voor stap volgen hoe het met jouw aanvraag gaat. Per gewijzigde stap wordt jij op de hoogte gebracht. Hierdoor weet jij precies wat je moet doen en/of aanpassen.
Aanleveren van je documenten
Tijdens het aanvraagproces van jouw lening moet je een aantal documenten aanleveren. Jij kan online in jouw persoonlijke beveiligde omgeving van MijnGeldshop alle benodigde stukken digitaal aanleveren. Deze stukken mag jij inscannen of aanleveren via foto’s vanuit jouw telefoon.
Als jij tevreden bent over de offerte dan kan jij deze direct digitaal tekenen en/of downloaden en met pen ondertekenen. Zodra jij alle stukken digitaal heeft aangeleverd dan kan je jouw dossier aanleveren ter beoordeling.
Uitleg over het aanleveren de documenten in de juiste lay-out
Als de door jou aangeleverde documenten niet voldoen aan de gestelde lay-out eisen van de samenwerkende kredietverstrekkers dan krijg jij tips om de stukken beter aan te leveren.
Direct communiceren met je dossierbehandelaar
Als jij tijdens het aanvraagproces vragen hebt over bijvoorbeeld: gedane aanbiedingen, de aan te leveren stukken, de productvoorwaarden etc. dan kan jij via MijnGeldshop direct contact opnemen met je dossierbehandelaar. Hij of zij kan jou dan te woord staan en helpen.
MijnGeldshop als bestaande klant
Als je klant bent bij Geldshop, dan heb jij de mogelijkheid om een MijnGeldshop-account aan te maken. Via MijnGeldshop kan je een als klant zijnde een hele hoop zaken zelf regelen en/of inzien.
Jouw leningen
In één overzicht heb je al je afgesloten leningen bij Geldshop. Dit zijn zowel de oude als de lopende leningen. Hierdoor is jouw administratie inzake jouw lening(en) altijd op orde.
Zelf regelen
Je kan zelf belangrijke zaken regelen zoals jouw incassomoment wijzigen, een adreswijziging doorvoeren of jouw rekeningnummer wijzigen etc.
Nazorg
Geldshop biedt voor al haar bestaande klanten de mogelijkheid om via MijnGeldshop elk jaar automatisch herinnerd te worden om jouw bestaande lening eens tegen het licht te houden. Jouw persoonlijke situatie kan veranderen. Dit soort veranderingen kunnen ervoor zorgen dat jouw lening niet meer goed bij je situatie past.
Verzoeken
In de online omgeving van MijnGeldshop kan je op ieder moment van de dag een verzoek doen om bijvoorbeeld je lening te verhogen of te verlagen. Daarnaast kan je ook een verzoek doen om te bezien of wij een aanpassing kunnen doen qua maandlasten.
Uiteraard is het altijd nog mogelijk om ons per telefoon en/of mail te bereiken.