Geldshop doet er alles aan om je zo goed en zo snel mogelijk van dienst te zijn. Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden over onze service? Laat het ons vooral weten. Op die manier kunnen we je een passende oplossing bieden en kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren.
Je kunt ons op de volgende manieren informeren over jouw klacht:
We willen jouw klacht zo goed en snel mogelijk behandelen. Stuur daarom in ieder geval de volgende gegevens mee met jouw klacht:
Als we jouw klacht ontvangen hebben, sturen we je binnen drie werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging. In deze brief informeren we je onder andere over de periode waarbinnen je een reactie van ons mag verwachten.
Wij streven er naar om je binnen drie weken een inhoudelijke reactie op de klacht toe te sturen. Mocht het zo zijn dat wij meer informatie van je nodig hebben, dan laten we je dit schriftelijk weten. In dit schrijven staat dan ook de eventuele nieuwe termijn voor de behandeling van jouw klacht.
Geldshop B.V. is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Als je het niet eens bent met de afwikkeling van jouw klacht, dan kunt je jouw klacht voorleggen bij het KiFiD via www.kifid.nl. Je kunt jouw klacht indienen bij het KiFiD vanaf 6 weken nadat je van ons een ontvangstbevestiging hebt ontvangen tot 3 maanden nadat je van ons een antwoord op jouw klacht hebt gehad. Het is ook mogelijk om jouw klacht direct bij de rechter in te dienen.
Klachtenformulier